Tematske poti

orov.

V bližini Hostla Gabronka se nahajajo zanimive tematske poti, ki jih je vredno obiskati.

Pot štirih gradov

Pot štirih gradov povezuje gradove Kunšperk, Bizeljsko, Pišece in Podsreda. Prične se  v centru Bistrice ob Sotli in se nadaljuje po asfaltirani cesti v smeri proti Kunšperku. Nato pot vodi mimo Kravaričeve domačije in središča vasi še nekaj sto metrov do majhne table na levi, ki usmeri  pot desno v hrib. Nadaljuje se po gozdni pešpoti, ki se dviguje proti razvalinam Kunšperskega gradu. Od tukaj naprej po gozdni poti levo mimo nekdanjega grajskega ribnika do križa, kjer zavije desno po makadamski cesti do Bizeljskega gradu. Tukaj zopet zavije desno mimo Makove kapele in Sokolove domačije, kjer prečka glavno cesto in se nadaljuje po asfaltni cesti do Svetih gor. Pot se nadaljuje proti Vrhovnicam mimo Osojnikovega križa in se drži desno. Kmalu se konča asfaltna cesta in pot teče po gozdni cesti do križišča “Tabla”. Tukaj zavije levo in se povzpne na vrh Velikega Špička (693 m), od koder se spusti do gradu Pišece. Naprej pot vodi mimo cerkve sv. Jedrta, Kerinovega spomenika in Osredka do gradu Podsreda.
Pot je dolga cca 30 km in jo lahko prehodimo v cca 8 urah.

Kontakt: Planinska sekcija Bistrica ob Sotli (PD Podčetrtek),
Mirela Kunst: +386 (0)31 276  762

Oransova kolesarska pot

Kolesarska pot povezuje najzanimivejše naravne in kulturne znamenitosti na širšem območju naše občine. Pot se začne se pred občinsko hišo v samem središču vasi. Nadaljuje se proti Polju pri Bistrici, nato levo ob Sotli in se vzpne na razgledni sv. Križ. Od tu se spusti skozi Srebrnik in nato navkreber mimo Slomškovega spomenika na Križan vrh. Nato sledi najprej spust proti Podsredi in nato vzpon do gradu Podsreda, od tam pa levo na idilično grajsko cesto do Svetih gor. Pot se nadaljuje proti Bizeljskemu gradu, nato nad Orešjem okoli Kunšperske gore do vasi Kunšperk in od tam zopet na začetno točko.
Dolžina Oransove kolesarske poti je 40 km (4-5 ure) in je primerna za rekreativne kolesarje (priporočeno gorsko kolo); ponuja pa tudi 3 skrajšane variante (10 km / 24 km / 33 km), ki so primerne tudi za družine.

Več informacij: http://www.ks-orans.bistricaobsotli.si/karta.html
Kontakt: Kolesarska sekcija Orans,
Gašper Rainer: +386 (0)41 968 106,
ksorans@gmail.com

Pot ljubezni

Pot ljubezni ljubitelje pohodništva vodi iz Bistrice ob Sotli v Kunšperk in nato v Orešje na Bizeljskem, Bukovje in Svete gore. Približno 20 kilometrov dolgo markirano krožno potiprehodimo v šestih do sedmih urah. Trasa se imenuje Pot ljubezni v spomin na star keltski obred preizkušnje ljubezni. Pri Keltih je bil običaj, da so pri skalnih oknih izvajali zaročne obrede. Kadar se je hotel mladi par zaročiti, sta morala zaročenca splezati skozi skalno okno, ki so ga predhodno izklesali v skalo. Zaročenca sta imela eno leto časa za razdor zaroke, in sicer tako, da sta skozi skalno okno splezala v nasprotno smer, kot pri zaroki. Če obreda nista ponovila, sta bila poročena.

Vendar pot ni namenjena samo zaljubljenim, temveč vsem ljudem, ki imajo ljubezen do narave, živali, rastlin in sočloveka. Pot ni zahtevna, zato je primerna za vse generacije, na njej bodo lahko uživali otroci, mladi, tisti srednjih let in starejši, saj bo vsak našel svoj del zgodbe.

Kontakt: Planinska sekcija Bistrica ob Sotli (PD Podčetrtek),
Mirela Kunst: +386 (0)31 276  762

Pot Kunšperk Klestje

Pot Kunšperk – Klestje nas od izhodiščne točke pri občinski stavbi pelje mimo mokrišča do srednjeveškega trga Kunšperk in naprej do soteske Zelenjak, kjer zavijemo proti Sotli in se čez Klestje ob drevoredu vrnemo v Bistrico ob Sotli. Pot je dolga 8 km in nima nobenega večjega vzpona, zato je primerna tudi za vse tiste, ki vzponov in spustov ne zmorejo.

Privacy Settings
We use cookies to enhance your experience while using our website. If you are using our Services via a browser you can restrict, block or remove cookies through your web browser settings. We also use content and scripts from third parties that may use tracking technologies. You can selectively provide your consent below to allow such third party embeds. For complete information about the cookies we use, data we collect and how we process them, please check our Privacy Policy
Youtube
Consent to display content from Youtube
Vimeo
Consent to display content from Vimeo
Google Maps
Consent to display content from Google
Spotify
Consent to display content from Spotify
Sound Cloud
Consent to display content from Sound